Korisnici žele brzo i lako pronaći ono što traže. Stoga se pobrini da je tvoj web shop intuitivan i jednostavan za korištenje. Uključi jasne navigacijske trake i kategorije proizvoda te postavi lako razumljive upute za kupovinu.
Kako bi što više korisnika moglo pristupiti tvom web shopu, bitno je da ga prilagodiš za mobilne uređaje, kao što su pametni telefoni i tableti.
Marketinška strategija igra veliku ulogu u privlačenju kupaca. Uključi se u društvene mreže, pokreni kampanju oglašavanja i redovito objavljuj blog članke vezane uz svoje proizvode i usluge.
Kupci će se vjerojatno vratiti u tvoj web shop ako imaju pozitivno iskustvo s korisničkom podrškom. Stoga pobrini se da je tvoja korisnička podrška lako dostupna, brza i odgovara na pitanja i probleme kupaca.
Kupci će biti skloniji kupovati kod tebe ako nudiš popuste ili posebne ponude. Razmisli o tome da ponudiš besplatnu dostavu, popuste na prvu kupnju ili povremene rasprodaje.
Kupci su skloniji napustiti web shop ako se stranice sporo učitavaju. Pobrini se da tvoj web shop brzo učitava kako bi korisnici mogli brzo pregledavati proizvode i završiti kupnju.
Kupci žele vidjeti proizvode koje kupuju. Stoga osiguraj kvalitetne fotografije proizvoda koje se jasno prikazuju iz različitih kutova.
SEO (optimizacija tražilica) igra ključnu ulogu u privlačenju prometa na tvoj web shop. Pobrini se da su ključne riječi relevantne i da se nalaze na odgovarajućim mjestima na tvojim stranicama kako bi se tvoj web shop pojavljivao na vrhu rezultata pretraživanja.
Dizajn tvoje web stranice mora biti privlačan, ali istovremeno i funkcionalan. Nemoj se fokusirati samo na estetiku, već i na funkcionalnost. Korištenje prevelikih slika, prekomjerne upotrebe fontova ili previše jarkih boja može odbiti posjetitelje.
Pobrini se da stranica izgleda profesionalno, ali i da se lako koristi. Također, važno je da tvoja web stranica ima jedinstven izgled koji će se razlikovati od drugih web stranica.