CTA? Što je zapravo “Call to Action”?

cta

Često čuješ ovaj “CTA” izraz kod izrade web stranice ili marketinga?


CTA (Call to Action) je marketinški pojam koji označava poziv na akciju. To je oblik poruke ili uputa koja potiče ili motivira korisnike ili potencijalne kupce da izvrše određenu akciju.

CTA se obično koristi u marketinškim kampanjama kako bi se potaknula konverzija ili angažman korisnika.

Može biti u obliku teksta, gumba, banera ili sličnih elemenata na web stranicama, oglasima, e-mail porukama ili društvenim medijima.
Cilj CTA-a može biti različit, ovisno o marketinškoj strategiji i ciljevima, kao što su:

  • Poticanje korisnika da se prijave na newsletter ili e-mail listu.
  • Poticanje korisnika da preuzmu e-knjigu, bijelu knjigu ili drugi besplatni sadržaj.
  • Poticanje korisnika da se registriraju na web stranicu ili izvrše kupovinu.
  • Poticanje korisnika da podijele sadržaj na društvenim medijima.
  • Poticanje korisnika da se prijave na webinar ili događaj.
  • Poticanje korisnika da zatraže više informacija ili kontaktiraju tvrtku.

Dobro oblikovan CTA trebao bi biti jasan, privlačan i lako uočljiv kako bi potaknuo korisnike na akciju.

Također je važno uskladiti CTA s ciljem marketinške kampanje i pružiti dodatne informacije koje će korisnicima pomoći da donesu odluku o akciji.

Eto, nadam se da sam ti bolje pojasnio što otprilke znači “CTA” u digitalnoj oblasti 😉

Autor: Žalac Danijel
Share:
Nauči više